Lad dig hverve til en intens, holdbaseret spilfortolkning af aksemagterne mod de allierede, som foregår på anden verdenskrigs europæiske slagmarker. Spillerne påtager sig roller som let infanteri, stormtropper, tungt infanteri, snigskytter eller maskingeværskytter, som hver især har et unikt arsenal af historiske våben til rådighed.
Om spillet
Lad dig hverve til en intens, holdbaseret spilfortolkning af aksemagterne mod de allierede, som foregår på anden verdenskrigs europæiske slagmarker. Spillerne påtager sig roller som let infanteri, stormtropper, tungt infanteri, snigskytter eller maskingeværskytter, som hver især har et unikt arsenal af historiske våben til rådighed. Missionerne er baseret på vigtige historiske kampe. Mens krigen bølger, skal spillerne
arbejde sammen med deres deling for at gennemføre et bredt udvalg af missionsspecifikke mål.
Systemkrav
Minimum: 500 MHz processor, 96 MB RAM, 16 MB grafikkort, Windows XP, mus, tastatur, internetforbindelse
Anbefalet: 800 MHz processor, 128 MB RAM, 32 MB+ grafikkort, Windows XP, mus, tastatur, internetforbindelse
europæiske operationsområdet. Spillerne vælger en rolle og tage fat målrettet missioner baseret på historiske operationer. Day of Defeat: Source tager den klassiske gameplay af den oprindelige Day of Defeat og forbedrer erfaring med Source, den avancerede motorteknologi Ventil skabt til Half-Life 2. Med denne teknologi, DoD: Source tilbyder state of the art grafik (herunder støtte til HDR belysning) i optimerede versioner af de populære kort, plus redesignet lyd og alle nye spillere, våben, og verden modeller. Nye funktioner: Krig statusrapport for gameplay statistik Helt opdaterede kort til at drage fuld fordel af Source motoren Integreret fysik simulering for realistiske tyngdekraft, friktion og opdrift Nærmere i teksturer, modeller, og overflader for ekstra realisme Forbedret belysning, skygger og refleksioner gennem bump mapping, specular og HDR belysning. Helt nydesignet brugergrænseflade Alle nye stemme, våben, og lyde fra omgivelserne
Day of Defeat: Source funktioner multiplayer, team-baseret gameplay fastsat i WWII europæiske operationsområdet. Spillerne vælger en rolle og tage fat målrettet missioner baseret på historiske operationer.
Day of Defeat: Source tager den klassiske gameplay af den oprindelige Day of Defeat og forbedrer erfaring med Source, den avancerede motorteknologi Ventil skabt til Half-Life 2. Med denne teknologi, DoD: Source tilbyder state of the art grafik (herunder støtte til HDR belysning) i optimerede versioner af de populære kort, plus redesignet lyd og alle nye spillere, våben, og verden modeller.
Nye funktioner:
Krig statusrapport for gameplay statistik
Helt opdaterede kort til at drage fuld fordel af Source motoren
Integreret fysik simulering for realistiske tyngdekraft, friktion og opdrift
Nærmere i teksturer, modeller, og overflader for ekstra realisme
Forbedret belysning, skygger og refleksioner gennem bump mapping, specular og HDR belysning.
Helt nydesignet brugergrænseflade
Alle nye stemme, våben, og lyde fra omgivelserne
Day of Defeat: Source tager den klassiske gameplay af den oprindelige Day of Defeat og forbedrer erfaring med Source, den avancerede motorteknologi Ventil skabt til Half-Life 2. Med denne teknologi, DoD: Source tilbyder state of the art grafik (herunder støtte til HDR belysning) i optimerede versioner af de populære kort, plus redesignet lyd og alle nye spillere, våben, og verden modeller.
Nye funktioner:
Krig statusrapport for gameplay statistik
Helt opdaterede kort til at drage fuld fordel af Source motoren
Integreret fysik simulering for realistiske tyngdekraft, friktion og opdrift
Nærmere i teksturer, modeller, og overflader for ekstra realisme
Forbedret belysning, skygger og refleksioner gennem bump mapping, specular og HDR belysning.
Helt nydesignet brugergrænseflade
Alle nye stemme, våben, og lyde fra omgivelserne
Day of Defeat er et multiplayer first-person-shooter skydespil baseret på anden verdenskrig. Spillet er en modifikation af spillet Half-life, og minder derfor en del om spillet Counter-Strike.
Day of Defeat er et team-baseret multiplayer Anden Verdenskrig first-person shooter videospil fra de europæiske Theatre of World War II. Som i 2008, er spillet en af de ti mest spillede Half-Life ændringer i form af spillere, ifølge GameSpy.
Gameplay
Day of Defeat er et 3D-multiplayer shooter, der simulerer squad-niveau infanterikamp mellem modstandere af Anden Verdenskrig europæiske Theatre, de allierede og aksemagterne. Målet er at gennemføre forskellige missioner.
Spillere kan vælge mellem de allierede hære (amerikanske og / eller britiske hære, afhængig af kort) eller akse hære. I Day of Defeat: Source Der findes kun de amerikanske og tyske hære.
En runde starter med to modsatrettede hold starter samtidig i deres respektive gyde område af et kort. En runde slutter, når et hold opnår alle sine mål.
Player tilskadekomne bliver forstærkninger, der leveres i henhold til en timer. De forstærkninger stamme fra gyder og kan bestå af alt fra 1 soldat til hele holdet. Styrkelsen timeren er normalt mellem 10-20 sekunder, men denne gang kan variere fra server til server.
Ligesom andre Half-Life mods, spor Day of Defeat hver spillers realisering i team mål, hvor mange fjender hver spiller har elimineret, og hvor mange gange hver spiller er død. Spillet har også stemmer overens disse statistikker for hele holdet, og dette afspejler holdets score, som er primært baseret på mål.
Efter mange runder, slutter spillet, når en fastsat tidsfrist udløber, og holdet med flest opnåede mål er det vindende hold, uanset dræber eller tilskadekomne, undtagen i de tilfælde, hvor begge hold ikke har nået nogen mål eller er bundet i målet score. Resultatlisten vises, og Spillet genoptages med et andet kort.
Spillere kan vælge mellem de allierede hære (amerikanske og / eller britiske hære, afhængig af kort) eller akse hære. I Day of Defeat: Source Der findes kun de amerikanske og tyske hære.
En runde starter med to modsatrettede hold starter samtidig i deres respektive gyde område af et kort. En runde slutter, når et hold opnår alle sine mål.
Player tilskadekomne bliver forstærkninger, der leveres i henhold til en timer. De forstærkninger stamme fra gyder og kan bestå af alt fra 1 soldat til hele holdet. Styrkelsen timeren er normalt mellem 10-20 sekunder, men denne gang kan variere fra server til server.
Ligesom andre Half-Life mods, spor Day of Defeat hver spillers realisering i team mål, hvor mange fjender hver spiller har elimineret, og hvor mange gange hver spiller er død. Spillet har også stemmer overens disse statistikker for hele holdet, og dette afspejler holdets score, som er primært baseret på mål.
Efter mange runder, slutter spillet, når en fastsat tidsfrist udløber, og holdet med flest opnåede mål er det vindende hold, uanset dræber eller tilskadekomne, undtagen i de tilfælde, hvor begge hold ikke har nået nogen mål eller er bundet i målet score. Resultatlisten vises, og Spillet genoptages med et andet kort.
kort målsætninger
Day of Defeat kort ikke altid kræver, at begge hold har samme mål. Nogle af de mere populære kort har forskellige målsætninger for hvert hold.
Conquest Mode
Spillere kan fange et flag ved at stå tæt på flaget for en vis mængde tid. Visse flag kræver mere end 1 spiller til fange. Flag præsenteres som enten Diffus (Grey), Axis (Red) eller allierede (Grøn eller Union Jack, hvis de allierede holdet er britisk). Visse kort (dod_charlie) tillader ikke en indfanget flag for at blive fanget igen af det forsvarende hold.
Ødelæg mål
Spillere ødelægge et mål ved først at plante en bombe på målet. Bomben er opnået fra gyde-området. Denne bombe kan også samles op fra kroppen af døde kammerater. At plante bomben, har spilleren til at bare stå inden for de udpegede bombe området. Bomber gang plantet ikke kan afdramatiseret og vil detonere i en stor eksplosion. I visse maps såsom dod_jagd, kan spillerne ødelægge mål (tanke) med raketkastere.
Capture mål
Dette er en variation af capture the flag. I stedet for et flag, kan et mål (lastbil, fly eller bygning) blive fanget.
Capture element
Spillere forsøg på at erobre et element (hemmelige dokumenter) og returnere det til et udpeget sted.
Conquest Mode
Spillere kan fange et flag ved at stå tæt på flaget for en vis mængde tid. Visse flag kræver mere end 1 spiller til fange. Flag præsenteres som enten Diffus (Grey), Axis (Red) eller allierede (Grøn eller Union Jack, hvis de allierede holdet er britisk). Visse kort (dod_charlie) tillader ikke en indfanget flag for at blive fanget igen af det forsvarende hold.
Ødelæg mål
Spillere ødelægge et mål ved først at plante en bombe på målet. Bomben er opnået fra gyde-området. Denne bombe kan også samles op fra kroppen af døde kammerater. At plante bomben, har spilleren til at bare stå inden for de udpegede bombe området. Bomber gang plantet ikke kan afdramatiseret og vil detonere i en stor eksplosion. I visse maps såsom dod_jagd, kan spillerne ødelægge mål (tanke) med raketkastere.
Capture mål
Dette er en variation af capture the flag. I stedet for et flag, kan et mål (lastbil, fly eller bygning) blive fanget.
Capture element
Spillere forsøg på at erobre et element (hemmelige dokumenter) og returnere det til et udpeget sted.
Historie
DoD begyndte som en Half-Life 3. part mod i 2000. Senere DoD holdet sluttede Valve Software og produceret en enkeltstående version offentliggjort gennem Activision. DoD (Ver.1.0) blev officielt frigivet i maj 2003. Det var konverteret over til Steam delivery system i version 1.1. Steam er nu forpligtet til at spille DoD. Day of Defeat: Source blev udgivet den 26. september 2005.
Med den første udgivelse af spillet (når klasserne omfattede kun Support Infantry, sergent, Rifleman eller Sniper), vælge en klasse bestemmes din hastighed. Skytten flyttede den hurtigste og support Infantry flyttede de langsomste. Sergenter flyttet i en medium tempo.
Med udgivelsen af Beta 2,0 i oktober 2001, oplevet spillere udvidelse af karakter klasser og den hastighed forskellen blev elimineret. Denne version tilføjet de allierede sergent der gennemført en M1 Carbine. Aksen Sniper Rifle fra Beta 1.x udgivelser (den Gewehr 43) blev erstattet med en scoped model af karabiner 98k, til mere effektivt at afbalancere Axis og allierede snigskytte klasser. Desuden er begge parter nu modtaget maskingeværer (0,30 kaliber for de allierede, og MG34 og MG42 modeller for Axis), der tilføjede en ny taktisk element til spillet. Desuden blev de såkaldte head-vugger eller pistol-svaje indført, så spillerne kunne ikke længere blot pege og skyde mens du flytter, men nu var nødt til at stå stille for forbedret nøjagtighed. Gun spark blev også indført, og knælende og liggende lindres dette, og lavede en spillers skud mere præcis.
Beta 3,0 blev udgivet i juli 2002 og tilføjede de allierede sergent, der bar en M3 Grease Gun, samt den para gameplay mode, som svarede til Counter-Strike i, at spillerne ikke respawn indtil udgangen af den runde. Tyskerne kan nu også vælge mellem to modeller af den magtfulde og øredøvende højt FG 42 (støtteben / omfang) og Gewehr kunne nu blive udvalgt som en klasse, til at konkurrere med den semi-automatiske Garand riffel de allierede brugt. Ventil derefter foretaget Day of Defeat en officiel ventil MOD og udgivet 1.0v maj 2003 som bød på en masse ændringer. Activision distribueret en retail-version af spillet, selvom det stadig kunne hentes gratis, hvis du havde Half-Life. Senere version 1.1 blev den første Steam release. 1,0 omfattede en hel del nye funktioner - tempoet i spillet var øget. Friendly-fire blev gjort ikke-standard, en on-screen kort hvor ens allierede og kastet håndgranater blev vist blev tilføjet, som var en Battlefield-stil flag hængende over hovedet på venner og fjender til identifikation. Pop-up hjælp beskeder, talt af en hund iført en hjelm (i samme retning som Microsofts Office-assistenten), der også udkom i v1.0. Blødning - et centralt træk ved betaer - blev fjernet,. Nat slagmarker blev fjernet, da de havde tendens til at være den mindst spillede af beta-kort. Version 1.0 også auto-reload (som misligholdt til "always on"), nogle nye kort og større ændringer til nogle gamle kort (f.eks Anzio). Britiske tropper blev også udstedt i 1.0, men det var kun featured i 3 maps og havde kun 5 våben klasser. Den amerikanske Bazooka, tyske Panzershreck og britiske PIAT blev uafhængigt klasser i 1.2v and Mortar-klasser blev foreslået, men aldrig fik udgivet. Para-kortene blev holdt, men det særlige gameplay blev fjernet og erstattet af den traditionelle Flag-fange eller mål gameplay. Version 1.0 introducerede desuden støtteben for BAR, der giver mulighed for det, der skal udstationeres i de samme steder som maskingeværer og FG42s. I september 2005 Day of Defeat: Source blev udgivet.
Med den første udgivelse af spillet (når klasserne omfattede kun Support Infantry, sergent, Rifleman eller Sniper), vælge en klasse bestemmes din hastighed. Skytten flyttede den hurtigste og support Infantry flyttede de langsomste. Sergenter flyttet i en medium tempo.
Med udgivelsen af Beta 2,0 i oktober 2001, oplevet spillere udvidelse af karakter klasser og den hastighed forskellen blev elimineret. Denne version tilføjet de allierede sergent der gennemført en M1 Carbine. Aksen Sniper Rifle fra Beta 1.x udgivelser (den Gewehr 43) blev erstattet med en scoped model af karabiner 98k, til mere effektivt at afbalancere Axis og allierede snigskytte klasser. Desuden er begge parter nu modtaget maskingeværer (0,30 kaliber for de allierede, og MG34 og MG42 modeller for Axis), der tilføjede en ny taktisk element til spillet. Desuden blev de såkaldte head-vugger eller pistol-svaje indført, så spillerne kunne ikke længere blot pege og skyde mens du flytter, men nu var nødt til at stå stille for forbedret nøjagtighed. Gun spark blev også indført, og knælende og liggende lindres dette, og lavede en spillers skud mere præcis.
Beta 3,0 blev udgivet i juli 2002 og tilføjede de allierede sergent, der bar en M3 Grease Gun, samt den para gameplay mode, som svarede til Counter-Strike i, at spillerne ikke respawn indtil udgangen af den runde. Tyskerne kan nu også vælge mellem to modeller af den magtfulde og øredøvende højt FG 42 (støtteben / omfang) og Gewehr kunne nu blive udvalgt som en klasse, til at konkurrere med den semi-automatiske Garand riffel de allierede brugt. Ventil derefter foretaget Day of Defeat en officiel ventil MOD og udgivet 1.0v maj 2003 som bød på en masse ændringer. Activision distribueret en retail-version af spillet, selvom det stadig kunne hentes gratis, hvis du havde Half-Life. Senere version 1.1 blev den første Steam release. 1,0 omfattede en hel del nye funktioner - tempoet i spillet var øget. Friendly-fire blev gjort ikke-standard, en on-screen kort hvor ens allierede og kastet håndgranater blev vist blev tilføjet, som var en Battlefield-stil flag hængende over hovedet på venner og fjender til identifikation. Pop-up hjælp beskeder, talt af en hund iført en hjelm (i samme retning som Microsofts Office-assistenten), der også udkom i v1.0. Blødning - et centralt træk ved betaer - blev fjernet,. Nat slagmarker blev fjernet, da de havde tendens til at være den mindst spillede af beta-kort. Version 1.0 også auto-reload (som misligholdt til "always on"), nogle nye kort og større ændringer til nogle gamle kort (f.eks Anzio). Britiske tropper blev også udstedt i 1.0, men det var kun featured i 3 maps og havde kun 5 våben klasser. Den amerikanske Bazooka, tyske Panzershreck og britiske PIAT blev uafhængigt klasser i 1.2v and Mortar-klasser blev foreslået, men aldrig fik udgivet. Para-kortene blev holdt, men det særlige gameplay blev fjernet og erstattet af den traditionelle Flag-fange eller mål gameplay. Version 1.0 introducerede desuden støtteben for BAR, der giver mulighed for det, der skal udstationeres i de samme steder som maskingeværer og FG42s. I september 2005 Day of Defeat: Source blev udgivet.
Classes and weapons
Day of Defeat features historiske våben brugt under Anden Verdenskrig.
Spillere kan også slippe deres vigtigste våben til at afhente dem, efterladt af døde soldater eller kasseret af andre spillere, og dermed allierede spillere kan øve Axis pistoler og vice versa.
Spillere kan også slippe deres vigtigste våben til at afhente dem, efterladt af døde soldater eller kasseret af andre spillere, og dermed allierede spillere kan øve Axis pistoler og vice versa.
Kort
Day of Defeat kort mønstre scenarier af historiske World War II kampe kræver hold at kontrollere området og fuldføre målene. Territorial kontrol scenarier kræver, at spillerne til at fange flag ved vigtige choke punkter i hele kortet. Mål-baserede kort, tager spillerne i kamp for missionens mål, eksempelvis en bro eller tysk Nebelwerfer (artilleri) eller nogen andre forskellige taktiske mål. For at opnå de fleste opgaver kræver, at spillerne til at bruge TNT afgifter på det mål. De mange forskellige mulige mål typer omfatter "hemmelige missioner", såsom at få hemmelige dokumenter og sende dem tilbage til hovedkvarteret.
Officielle DoD kort der følger med spillet omfatter scener som den berygtede slaget ved Omaha Beach (DoD Charlie), streetfighting i den italienske by Salerno under Operation Avalanche (DoD lavine), og et svævefly mission, hvor den amerikanske 101st Airborne lander i en Waco svævefly og har til at ødelægge sådanne mål som en radioantenne og Flak 88 mm kanon anti-luftskyts kanon (DoD svævefly).
Day of Defeat kort giver spilleren mulighed for at sprænge gennem visse dele af kortet for at få adgang til nye sektioner. Dette giver en twist til normale kort strategier. Afsnittene er normalt markeret med en revne i væggen, som kan åbnes enten ved at plante en bombe eller ved at skyde en raket mod det.
Officielle DoD kort der følger med spillet omfatter scener som den berygtede slaget ved Omaha Beach (DoD Charlie), streetfighting i den italienske by Salerno under Operation Avalanche (DoD lavine), og et svævefly mission, hvor den amerikanske 101st Airborne lander i en Waco svævefly og har til at ødelægge sådanne mål som en radioantenne og Flak 88 mm kanon anti-luftskyts kanon (DoD svævefly).
Day of Defeat kort giver spilleren mulighed for at sprænge gennem visse dele af kortet for at få adgang til nye sektioner. Dette giver en twist til normale kort strategier. Afsnittene er normalt markeret med en revne i væggen, som kan åbnes enten ved at plante en bombe eller ved at skyde en raket mod det.
Day of Defeat: Source
Den næste version af spillet, Day of Defeat: Source, en opdatering af DoD bruger Source motor, der bruges til Half-Life 2, blev udgivet den 26. september 2005. Det gør væsentlige ændringer i Day of Defeat er gameplay dynamik. Den mangler også den britiske hær og forskellige game modes.
Der er to forskellige hold og de hedder: Allies & Axis men det er forskellige til bane til bane
Jeg har spillet og det er super nice. i skulle prøve det
SvarSlet