Velkommen til Spil Games

Her kan du/I læse lidt om de forskellige spil og de spil man kan download og de spil man kan købe i butikkerne og på steam.

Jeg håber du/I vil skrive nogle kommenterer til mine ting her på bloggen.

Jeg ville godt haft kaldt min blog for VideoGames men det kunne ikke lad sig gøre åbenbart

Dette er Spil Games personlige blog. Indholdet må ikke kopieres uden tilladelse og/eller uden kildeangivelse.

Translate

søndag den 11. maj 2014

Diablo III Reaper of Souls

Diablo III Reaper of Souls
Diablo III: Reaper of Souls er den første udvidelsespakke til handling rollespil videospil Diablo III. Det blev afsløret på Gamescom 2013. Det blev udgivet til PC og Mac-versioner af Diablo III den 25. marts 2014. Blizzard har udtalt udvidelsen vil blive porteret til konsollen versioner af Diablo III. Indhold udvidelsespakke vil blive frigivet som en del af Diablo III: Ultimate Evil Edition version til PlayStation 4, som er planlagt til udgivelse i 2014 Denne udgave af spillet er også ved at blive udviklet til Xbox One, men er endnu ikke planlagt til. udgivelse.

Plot
Efter Diablo er besejret af Nephalem (spillerens karakter ) , Tyrael genopretter Black Soulstone der indeholder essensen af ​​alle syv af de store onder. Vel vidende, det er for farligt at overlade det i hænderne på dødelige eller engle , han og seks Horadrim tage Black Soulstone tilbage til Sanctuary og forsøge at forsegle den væk, hvor det kan aldrig blive fundet - dybt i graven af ​​Rakkis , den første konge af Westmarch , riget etableret vest for Khanduras . Imidlertid er gruppen angrebet af Malthael , tidligere ærkeengel Visdommens og medlem af Angiris Råd , der var forsvundet efter ødelæggelsen af ​​den Worldstone 20 år tidligere, efter at det blev ødelagt af Baal Herren of Destruction (i slutningen af Diablo II: Lord of Destruction ) . Nu kalder sig selv for " Angel of Death" , Malthael dræber alle, men en af ​​de Horadrim og incapacitates Tyrael , og tager Black Soulstone . Tyrael sender de overlevende Horadrim , Lorath Nahr , for at finde Nephalem . Nahr støder på Nephalem udenfor Westmarch City, som er blevet invaderet af Reapers , Malthael hær Enslaved spiritus og frafaldne engle. Med portene blokeret, Nephalem kæmper gennem byens kloakker til Zakarum katedral i centrum af byen , hvor de støder Tyrael . Tyrael afslører, at med Diablo gået , Malthael ser menneskeheden som race af dæmoner baseret på deres afstamning fra den oprindelige Nephalem , afkom af engle og dæmoner ; ved at udslette menneskeheden , Malthael håber at afslutte den evige konflikt - en meget lang krig mellem Himmel og Helvede . En splint afbrød fra Black Soulstone da Malthael tog det, og Tyrael forsøger at bruge det til at opdage Malthael planer. De Reapers implementere to soul digler i Westmarch City for at gøre krav på de dødes sjæle , og Nephalem lokaliserer og ødelægger dem , tjener vrede Urzael , Malthael chef løjtnant , der venter helten i Westmarch Heights . Den Nephalem sporer Urzael ned i Korelon Spire og besejrer ham i en grufuld kamp.
Den Nephalem lærer fra Myriam Jahzia , en mystiker reddet under angrebet mod sjælen digler , at Adria ( heksen af Tristram fra det originale spil , der er afsløret for at have været en tjener Diablo i Diablo III) er i Westmarch søger at lokalisere Black Soulstone og genoplive sin herre igen. Lorath beslutter at ledsage helten , så erfarer, at Adria forseglet Gravene indgangen med en rock dias, så han foreslår frigøre de retnings- sten for at åbne den korrekte passage . Rejser ind i de gamle ruiner i blodet Marsh udenfor Westmarch den Nephalem konfronterer Adria, der formår at lokalisere Malthael på Pandemonium Fortress ( sidst set i Diablo II) , bygget i riget mellem Himmel og Helvede at våge over Worldstone . Hun forvandler sig til en bevinget dæmonisk væsen , hævder, at Diablo sendte hende en vision om hans tilbagevenden i hænderne på den Nephalem , hvorefter Nephalem dræber hende. Ved at lære af Malthael beliggenhed, Tyrael tager Nephalem tilbage i det høje himle , hvor de finder det Pandemonium Gate under angreb af Malthael s Reapers . Ved at besejre angriberne , bliver de mødt af Imperius , aspekt af Valor og den øverstbefalende for himlens hære , der modvilligt indrømmer, at Malthael skal stoppes og leder Nephalem i realm af Pandemonium . Imperius dirigerer Nephalem at bruge en gammel rambuk til at bryde fæstningen porte , ved hjælp af belejringen runer indehaves af dæmoner fanget der, selvom han er alt for ked af med Malthael mørke afstamning at give helten taknemmelighed , hvor helten spotter. Tyrael ankommer ligesom Nephalem forbereder sig på at aktivere ram, der afslører, at han har opdaget Malthael plan ; han agter at anvende Black Soulstone at forbruge alle dæmoniske essens i Sanctuary, herunder det, der gør op afstamning af menneskeheden , der fører til dens udryddelse. Efter at overtræde porte med fire hits med Rambuk , Tyrael informerer Nephalem , at de skal blive " ét med døden" , som Malthael er, for at besejre ham. Inde i fæstningen, Nephalem møder en mentor fra deres fortid ( afhængig af deres klasse) , der dirigerer dem til at låse sjælen fængsel holdt i sine dybder. De Nephalem kanaliserer spiritus fra fængslet og tager på et aspekt af døden selv , før man går videre til at besejre vogtere at spærre vejen til Malthael s helligdom i hjertet af fæstningen.

Den Nephalem holder deres egne mod Malthael for en tid, indtil han splintrer Black Soulstone og tager kraften af de syv Evils i sig selv. Den Nephalem i sidste ende sejrer , slående ned Malthael og spare menneskeheden fra hans forsøg på at udrydde den; Men Malthael død frigør Diablo essens , opfylder Adria endelige profeti . Som Tyrael og Imperius se på efter Nephalem sejr , Tyrael ser Nephalem i et nyt lys : en beskytter af de uskyldige , der kan konfrontere de mest magtfulde mestre i Himmel og Helvede ens. Men i sidste ende Nephalem stadig har en dødelig hjerte, der kan blive beskadiget , og Tyrael undrer hvis Nephalem vil forblive frelser , eller blive undergang af al skabelse.
Funktioner 


Reaper of Souls tilføjer en række nye funktioner til kernen gameplay af Diablo III. Disse omfatter en ny karakter klasse, Crusader, [2], der har specialiseret sig i defensive spil, store våben (herunder nyindførte typer som slagler), specialiserede "Crusader skjolde", og hellig magi. En femte akt tilføjes, der følger den Nephalem søgen gennem resterne af Westmarch og Pandemonium Fortress at stoppe Malthael og hans allierede. Ud over den kampagne, udvidelse tilføjer et "Adventure Mode", hvor spillerne kan bevæge sig frit i hele verden og tage på tilfældige Bounties og dungeons (kaldet "Nephalem Rifts") i deres fritid. [6] En ny håndværker, den Mystic kan forbedre egenskaberne og udseendet af spillerens udstyr. Udvidelsen rejser også det niveau cap til 70 (op fra 60), og tilføjer nye færdigheder, runer og passive evner til alle tegn, og tilføjer et fjerde slot til passive færdigheder, der låser når spilleren når level 70.

Adventure-mode 


Adventure-mode giver spillerne mulighed for at udforske hver region i øjeblikket tilgængelig i spillet, uden at skulle oprette nye spil. Nye målsætninger og NPC såsom Bounties, Nephalem Rifts og Mystic er også tilgængelige til spillerne, og disse funktioner kan kun findes i Adventure Mode. Så snart spillerne gennemføre hele kampagnen (herunder den nyligt tilføjede Act V) og besejre den sidste boss Malthael vil adventure mode blive låst op og vil blive tilgængelige for alle tegn på spillernes konti.

Bounties 


Spillerne er i stand til at fuldføre fem tilfældige Bounties for hver handling, når man spiller i Adventure Mode. Bounties er tilfældige missioner, der kan kræve spillerne til at jage en specifik fjende, rydde et bestemt område, dræbe et bestemt antal fjender, eller fuldføre en bestemt begivenhed (f.eks rense en forbandet kiste eller en forbandet helligdom). Ved afslutningen af ​​Bounties, vil spillerne blive belønnet med en vis mængde guld, loots samt krystallinske blod skårene, der kan handles til kraftfulde elementer. Ud over disse belønninger, vil spillerne også få en vis mængde af Rift Keystone Fragmenter, hvis de har fuldført mindst to Bounties inden for en enkelt retsakt. Rift Keystone Fragmenter er påkrævet, når du aktiverer Nephalem Rifts. Når spillerne udfylde alle fem Bounties udpeget til en handling, vil de blive belønnet med en Horadric Cache, som indeholder tilfældige loots og belønninger såsom ædelstene, crafting materialer, udstyr og to Rift Keystone Fragmenter.

Nephalem Rifts 


Nephalem Rifts er dungeons i Adventure Mode, der består af randomiserede regioner og møder. Spillere bekæmpe fjender og udforske områder trukket tilfældigt fra alle handlinger. For at aktivere en Nephalem Rift, spillerne har brug for fem Rift Keystone Fragmenter opnået gennem færdiggørelse af Bounties eller åbning Horadric cache. Spillere vil også finde "pyloner", der giver spillerne magtfulde evner under udforskning af de kløfter.

Mystic 


Mystic er en ny NPC figurerede i Diablo III: Reaper of Souls. Mystikeren tjener to grundlæggende funktioner: Item Fortryllende og Transmogrification. Vare Fortryllende giver spillerne mulighed for at "re-roll terningerne"; spillerne er frie til at re-roll en ejendom på en vare. Den valgte ejendom kan re-rulles til en højere værdi eller til en anden ejendom. Transmogrification giver spillerne mulighed for at ændre deres figurs udseende af rent æstetiske formål.

Pre- ekspansion patch

En præ - ekspansion plaster indsat den 25. februar 2014 en måned før udgivelsen . Plasteret , version 2.0.1 , er tilgængelig for alle ejere af grundspillet, og kræver ikke ejerskab af ekspansion. De mest fremtrædende ændringer i plasteret omfatter et større omlægning af Paragon niveau system, som fjerner paragon niveau cap og tilføjer op alle eksisterende Paragon erfaring til at skabe hele kontoen Paragon niveauer for regelmæssige og Hardcore modes (erstatter det tidligere system af separate, karakter -specifikke Paragon niveauer og paragon erfaring puljer ) . Patchen gør også ændringer til spillets emne slip-system ; navnet " Loot 2.0" , vil poster falde i nedsat mængde, men øget kvalitet, med en større andel af høje bonusser og mere nyttige egenskaber , og vil undertiden "smart - drop" , med alle tilfældige egenskaber udvalgt fra en smallere, klasse -specifikke liste i stedet for den bredere generelle liste . Mest legendariske poster nu har bygget skiftende egenskaber (IE " Strafe ikke længere koster had ", "Når en fjende bliver dræbt en hydra indkaldes ", " når en helligdom er rørt en værge er indkaldt , " osv.). En ændring blev også gjort til hvilke emner droppe uidentificerede. Dødbolde og legendariske poster nu falde som den eneste uidentificerede poster ( behøver ikke længere sjældne genstande , der skal identificeres ) . Med denne ændring i drop rate og øget kvalitet , Blizzard lavet kulisser og legendariske binde -til- konto, når droppet . Der er én undtagelse til denne bin- til-konto i den for dem, der er til stede i spillet, når varen er identificeret kan handles elementet (inden for en to timers tidsramme ) . Plasteret derudover raffineret crafting materialer, således at lavt niveau materialer nu falde som " almindelig snavs. " Fælles snavs kan samles ved at nedbryde fælles hvide elementer eller ved at finde dem som loot . Patchen også tilføjet nye materialer, der kan falde at udforme en legendarisk bestemt element . En anden bemærkelsesværdig forandring fandt sted i forfinelse af potions i én type til mindre forvirring.

Plasteret tilføjede forbandede bryst og forbandet helligdom begivenheder, tidsindstillede begivenheder, der udfordrer spillerne til at bekæmpe en række sekventielle bølger af angribende monstre. Fuldfører begivenheden ved at besejre alle bølger belønner spillere med erfaring og guld , samt tillade spillere at åbne skattekisten eller bruge helligdom , mens du udfylder bonus mål ved at besejre nok monstre inden for en frist belønner spillerne med en ekstra bonus brystet. Patchen også indført puljer af refleksion, en ny type helligdom til formål at belønne overlevelse og motivere flere defensive playstyles . De puljer giver en stabelbar oplevelse punkt buff (op til 10 stakke ), som er tabt på døden, men ellers varer indtil spilleren tjener en vis erfaring . Vanskeligheden lagdelingsmuligheder og monster elsystemer blev også ændret sig radikalt i 2.0.1, som fjernede de differentierede Normal, Nightmare , Hell og Inferno modes til fordel for en mere strømlinet tilgang : fjender nu skalere med spillerens niveau , og de nye sværhedsgrader simpelthen påvirke, hvor meget hårdere de er ud over dette. De nye vanskeligheder ændret til Normal, Hard, Expert, Mester , og pine niveauer I - VI for i alt 10 sværhedsgrader . De højeste vanskeligheder kan også give eksklusive belønninger, såsom højere kvalitet faldt perler , særlige legendariske poster, og yderligere guld og erfaring belønninger for at rydde dusører .
Musik 
Den primære komponist for Reaper of Souls er Derek Duke. Yderligere musik er komponeret af Neal Acree, Joseph Lawrence, Russel Brower, Glenn Stafford, og Jason Hayes. Soundtracket blev udgivet den 25. marts 2014 (samme dag som den ekspansion blev udgivet) i to formater: en fysisk cd inkluderet i Collectors Edition af Reaper of Souls, og som en digital udgivelse på iTunes.

Reception

Reaper of Souls sold 2.7 million copies in its first week on sale. IGN gave it a rating of 9.1/10. GameSpot gave it a rating of 8/10.

Min anmeldelse om DIABLO III Reaper of Souls
Jeg synes den første udvidelsespakke af Diablo er virkelige fedt og de fede våben man kan få er fede og den nye figur man kan være som hedder Crusader er virklige stærk at og har nogen fede ting man kan bruge og hvis jeg skulle anbefalede hvad for en man skal starte med når man har opdateret Diablo III til Reaper of Souls så start med Crusader det er bare hvad jeg synes men det er helt op til dig selv hvad for en du starter med. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar