The Walking Dead: Survival Instinct.
The Walking Dead (2013 video game) "omdirigerer her. For 2013 spillet ved Telltale Games, The Walking Dead Season Two se. The Walking Dead: Survival Instinct er en first-person shooter computerspil udviklet af Terminal Reality og udgivet af Activision. Den er baseret på The Walking Dead tv-serier, i modsætning til den video game ved Telltale Games, som er baseret på tegneserier. The Walking Dead: Survival Instinct fungerer som en prequel til den TV-serie, og det er indstillet i Georgien landskabet og fokuserer på Daryl og Merle Dixon som de gør deres vej til Atlanta i de tidlige dage af zombie apokalypse
GameplaySpilleren påtager sig rollen som Daryl Dixon, der enten kan bekæmpe vandrere eller listende snige sig forbi dem. Som han rejser, møder han andre overlevende, som enten kan hjælpe eller forlade. Han bliver nødt til at være forsigtig med, hvor meget brændstof, ammunition og mad, han har, og tænker meget strategisk, hvem og hvor mange han vælger at tage ind på sin gruppe. Da han rejser, kan han enten vælge at tage motorvejen, og sparer brændstof, eller tage de små veje, hvor han vil være i stand til at opfange fra små landsbyer
Plot
Midt i en zombie udbrud og kort efter død Daryl Dixon far, flygte Daryl og kolleger overlevende Jess deres bjerghytte at samle forsyninger i den nærliggende by Sedalia. Under skattejagt for brændstof, opfylder Daryl Jimmy Blake, den sidste stående officer i Sedalia, på toppen af et tag, der anmodede Daryl at finde radio batterier til at tilkalde hjælp. I en nærliggende tankstation, opfylder Daryl Warren Bedford på en tankstation, der giver brændstof til Daryl under den betingelse, at han slutter sig til gruppen. Parret derefter undslipper byen med den nyerhvervede brændsel, denne gang på vej mod at Pembertom.Ved ankomsten Pembertom, fortsætter Jess at få svagere fra et bid fra starten af spillet. Daryl møder stedfortræder Lee på campingpladser, der giver Daryl et haglgevær og beder Daryl at lede efter en park ranger for at få bilnøgler til et andet køretøj. Når man ser for ranger, Daryl kommer på tværs af en radio, der fortæller ham en pige ved navn Elizabeth er fanget i byen forvarsel. Daryl finder også ud af, at det ranger har forvandlet til en zombie allerede. I kølvandet, forvandler Jess til en zombie, der forlader Daryl og Warren som de eneste overlevende.Kort efter ankommer til en by kaldet Fontana for at lede efter sin bror Merle Dixon, hører Daryl pistolskud fra en bygning og antager, at det er en ukendt galning. Den ukendte skytte blev senere viser sig at være Merle, som forsøgte at beskytte sig selv fra amerikanske soldater forsøger at bringe ham i fængsel. Merle tilmelder sig gruppen og kræver at gå til en bar kaldet Jake som deres næste destination.
Da Daryl spørgsmålstegn Merle er grund til at gå til Jake, Merle fortæller ham, at han holdt noget af Daryl er i baren. Efter ankommer i bar placering, instruerer Merle Daryl at bo ved bilen, men Daryl ville ikke adlyder og ser til sin bror. Det er afsløret, at Merle gik tilbage for at få hævn over den bande, der solgte ham ud og holdt Daryl s armbrøst som en tilbagebetalingstid. Banden kommer tilbage og banker Daryl ud, tog alle hans udstyr og mad, efterlader Daryl med ingenting. Men en død bandemedlem har Daryl s armbrøst. Daryl fortsætter på udkig efter Merle, banden, og det manglende udstyr.
Bagefter Daryl finder ud af, at Merle var forsvundet mens hele banden døde og blev spist af zombier.Daryl og overlevende Anna kontakt hendes far, en sherif, og planlagt på møde på evakuering punkt i Palmetto Estates. Efter ankommer Danvers for serum, kæmper Daryl sin vej gennem laboratoriet og finder en kvinde ved navn Sheila Schneider, der er medlem af Archer Creek Dam hold låst inde i rummet. Sheila fortæller Daryl at serum er bare et eventyr, og at forskningen resultatet har fundet der er ingen kur mod sygdommen. Laboratoriet er låst ned af auto sikringssystem og Daryl fortæller Anna at vende kontakt, der forårsager en alarm til at gå ud ved et uheld. Efter flugten laboratoriet, stoppede Daryl og Anna af Sherwood at indsamle oplysninger om evakueringen. Daryl var på vej til at sige farvel til Anna og Annas far, men hun havde allerede forladt med sin far på Sherwood, efterlader en lille rød pose med forsyninger til Daryl.
Mens latrintømning området, Daryl finder to ældre overlevende, Terry Harrison og hans kone, der var i dårlig stand på sengen. Harrison ledte efter deres døtre Amy og Andrea. Han fortæller Daryl at finde Aiden der var ansvarlig for at signalere evakuere chopper og til forhåbentlig også bringe ham noget antibiotika fra apoteket for at lette sin kones lidelse. Daryl finder Aiden kone, Jane Carroll, der instruerer Daryl at lede efter sin mand i mekanikeren butikken. Når du har hentet antibiotika fra apoteket, konstaterer Daryl Aiden, der havde snoet hans ankel på taget af apoteket. Aiden fortæller Daryl at der er en evakuering helikopter til venstre, og at Daryl skal søge i mekanik shop for Aiden taske, der indeholder de røg gryder at signalere helikopteren. Efter hjemkomsten tilbage til Harrison, konstaterer Daryl at Harrison havde skudt sin kone, da hun var ved at blive en rollator.
Harrison fortæller Daryl at den sidste evakuering site er Atlanta på Firesign Stadion.Harrison og Sheila slutte Daryl på turen til stadion, men finder det allerede fuld af zombier. Ved hjælp af Merle, der vender tilbage, har Daryl fra en horde med en M2 Browning monteret på en Humvee. Efter at forsvare helikopteren, forsøger Daryl at få på, men holdes tilbage af Merle, der vidste, at piloten allerede var bidt.
Udvikling
I spillet, vil Norman Reedus og Michael Rooker genopliver deres tv-roller som Daryl og Merle Dixon, hhv.
Under hver af de første otte episoder af tv-serien 'tredje sæson blev tre kodeord pr episode viser reklamepauser, der kan indføres for en begrænset tid på amcdead.com for Dead Giveaway / The Survive And Drive Sweepstakes. Hver uge en vinder vandt mulighed for at blive præsenteret i spillet. Hver ugentlig vinder headshot vil blive indarbejdet i en fiktiv figur i spillet og anvendes i en af otte "død vignetter.
Under hver af de første otte episoder af tv-serien 'tredje sæson blev tre kodeord pr episode viser reklamepauser, der kan indføres for en begrænset tid på amcdead.com for Dead Giveaway / The Survive And Drive Sweepstakes. Hver uge en vinder vandt mulighed for at blive præsenteret i spillet. Hver ugentlig vinder headshot vil blive indarbejdet i en fiktiv figur i spillet og anvendes i en af otte "død vignetter.
Reception
The Walking Dead: Survival Instinct modtaget negative anmeldelser fra kritikerne. Aggregere anmeldelse websites GameRankings og Metacritic gav PlayStation 3-versionen 37,50% og 35/100, Xbox 360-versionen 36,21% og 32/100, pc-versionen 34,43% og 39/100 og Wii U versionen 30,00 %.
Polygon blev skuffede i spillet og gav det en 3 ud af 10 rating, hvori det hedder: "The Walking Dead: Survival Instinct er den nøjagtige form for doven, billig cash-grab, der gav tilladelse til spil et dårligt navn i første omgang", og sammenlignet spillet til at "lytte til en stuen fuld af knap kompetente musikere, som hver især spiller en helt anden sang. Og hver gang i et stykke tid en sparker dig i lysken. Desuden har du en solskoldning."
The Games Cabin gav en endnu hårdere anmeldelse, idet "The Walking Dead: Survival Instinct kunne have været fantastisk, det kunne have været så meget mere, men det er desværre intet mere end en skamløs cash-in på en populær licens mangler enhver form for. visuals til at holde dig interesseret, en historie, der er ikke rigtig en historie og gentagne gameplay tværs gentagne placeringer, og du har fået dig en stinkende, dampende bunke af råddent zombie lort. "
Polygon blev skuffede i spillet og gav det en 3 ud af 10 rating, hvori det hedder: "The Walking Dead: Survival Instinct er den nøjagtige form for doven, billig cash-grab, der gav tilladelse til spil et dårligt navn i første omgang", og sammenlignet spillet til at "lytte til en stuen fuld af knap kompetente musikere, som hver især spiller en helt anden sang. Og hver gang i et stykke tid en sparker dig i lysken. Desuden har du en solskoldning."
The Games Cabin gav en endnu hårdere anmeldelse, idet "The Walking Dead: Survival Instinct kunne have været fantastisk, det kunne have været så meget mere, men det er desværre intet mere end en skamløs cash-in på en populær licens mangler enhver form for. visuals til at holde dig interesseret, en historie, der er ikke rigtig en historie og gentagne gameplay tværs gentagne placeringer, og du har fået dig en stinkende, dampende bunke af råddent zombie lort. "
Så meget har ændret sig i denne generation af konsoller er det let at glemme, hvor forskellige ting var blot syv år eller deromkring siden. Tilbage i PlayStation 2 æra film og tv-tie-ins stadig var almindeligt og vellykket. Men det er alt sammen ændret sig nu, og den gennemsnitlige gamer har wised op til den uvægerligt dårlig kvalitet af de fleste licenserede spil. Men hvis det er sandt hvordan gjorde Survival Instinct ske?Fordi vi aldrig modtaget en anmeldelse kopi tidligt (sjældent et godt tegn i sig selv) vi er i sjældne situation at vide, at Survival Instinct har faktisk gjort ganske godt i de britiske salgslisterne. Selvom vi får at vide den slags ting ikke sker længere det ser ud til at have solgt alene på navn alene.Kun baseret på tv-serien (Telltale s spil er baseret på de originale tegneserier) Survival Instinct er en prequel stjernespækket alles favorit redneck brødrene Daryl og Merle Dixon. Der er ikke meget af en historie selv: de forsøger at komme til Atlanta og zombier (undskyld, vandrere) holde stoppe dem bare om opsummerer det.Men det er fint, da der er ingen mening at forsøge at slå Telltale på deres eget spil. Problemet er dog, at enhver, der nogensinde lavet en first person titel kunne slå Survival Instinct på sit eget spil. Og dem, der har arbejdet på et survival horror såvel dobbelt så.Vi undgik at bruge udtrykket first person shooter der, fordi i virkeligheden er der næsten ingen skydning på alle, i hvert fald ikke hvis du ønsker at holde sig i live i mere end fem minutter. Realiseringen af enhver form for støj indberetninger vandrere og så det er meget klogere at bruge de mange forskellige former for nærkampsvåben liggende hvert niveau. Men det er ikke bare et spørgsmål om støj, varierede våben er uforudsigelige og besværlige at bruge og alligevel selv en lille kniv kan dræbe en rollator i tre hurtige hits.Samt støj det er også underforstået, at vandrere sporer dig med duft, som er en interessant idé, men ikke én Survival Instinct virkelig følger igennem på. I stedet synes det mere som en undskyldning for, at den kunstige intelligens ikke fungerer korrekt. Nogle gange kan du vandre lige forbi en rollator eller sprænge den ene stod ved siden af den med intet svar overhovedet. Andre gange vil man få øje på dig fra en mile off og køre lige på dig. Så, ja ... det var sandsynligvis vinden eller noget ...Til sidst kommer du til den absurde erkendelse af, at den bedste måde at håndtere de vandrere, er at få dem alle i en stor gruppe og begynde kæmper med dem som en WWE wrestler. Når du gør spillet starter en kvasi-hurtig tid begivenhed, der kan dræbe dem på én gang. Du er givet så lang tid at reagere, kan du tage en lang række af dem ud med meget lidt fare for dig selv, i en bizar congo linje af udøde dødshjælp.Miserable kunstig intelligens er én ting, men spillet har en litani af andre tekniske og design fejl, fra vandrere at respawn på plads andet du vende ryggen til andre, der gør SimCity er stifinding udseende state-of-the-art, da de går i stå bag - og ofte inde - hver kulisse undervejs.Spillet har et par interessante ideer, men de er så dårligt konkretiseret, at de bare kommer på tværs som yderligere forpligtelser. Du møder andre overlevende på din vej, og i starten af en mission kan vælge at udstyre dem med redskaber i håb om de vil være i stand til at opfange forsyninger til dig, mens du er væk kæmper vandrere.Men der er ingen fortællende element til at forklare hvem de er, eller hvorfor du bør holde dem rundt, så når bilen løber tør for plads, og du er nødt til at droppe dem det har alle de følelsesmæssige konsekvenser af at finde mælken er gået ud, og du bliver nødt til at smide det ud. De klart føler på samme måde, fordi de ikke sige et ord, som du overlade dem til deres formodede død.Den anden ting at gøre, mellem missionerne er at vælge din vej via et kort og planlægge ud af, om du har fået nok brændstof til at komme derhen. Hvis du ikke har, eller hvis bilen bryder sammen, er du nødt til at komme ud og finde dele og benzin dåser for at få dig tilbage på din vej. Dette indebærer kører rundt et lille niveau spekulerer på, om der ikke er bedre måder at trække ud spillets sølle seks timer køretid.På dette stadium påpege de forfærdelige visuals, intetsigende niveau design, og brudte animation rutiner forekommer meningsløst. Selv hvis dette var den bedste udseende spil nogensinde er lavet, det ville være ikke mindre kedeligt og derivat.Vi ved ikke rigtig bebrejde developer Terminal Reality selv. De har gjort nogle anstændige ting i deres tid, især i 2009 Ghostbusters spillet, og de helt sikkert syntes begejstret for dette, da vi mødte dem. Men overlevelsesinstinkt har været genstand for en sådan en naturligvis lille budget, og vi mistænker ekstremt kort udviklingstid, at der er næsten ingen måde det kunne ikke have vist sig som alt andet end en katastrofe.Den gode nyhed er selvfølgelig, at der er allerede en top notch Walking Dead spil, du kan spille i stedet, og du er ikke ligefrem skubbet til andre mere-action baserede zombie spil enten. Hvilket gør det endnu mere deprimerende, at folk gik ud og købte dette alligevel.Kort sagt: En TV tie-in af en sådan deprimerende lav kvalitet du ville synes, det var 90'erne igen, især når man ser de forfærdelige grafik og kunstig intelligens.Teknikere: forgrening kort element kunne have været interessant under (meget) forskellige omstændigheder. Tv stemmeskuespillere sat i en anstændig indsats.Ulemper: alt om spillet virker halv brudt eller ufærdige, og ofte begge dele. Den kunstige intelligens og visuelle er især fattige selv, og de miljøer meget intetsigende.
Min anmeldelse om The Walking Dead: Survival Instinct






Ingen kommentarer:
Send en kommentar